ilionx
+
Let's go orange!

ilionx

Hoofdsponsor van de volleybaldames

Ilionx heeft haar naam sinds een paar jaar als hoofdsponsor verbonden aan de Nederlandse volleybaldames. Door de toenemende populariteit van de dames hoop Ilionx haar naamsbekendheid te vergroten en nieuwe mensen aan te spreken. SportVibes heeft Ilionx geholpen om meer uit het sponsorship te halen. Dit hebben we zowel op online als offline gebied gedaan.

Partner activaties

Ilionx pakte als hoofdsponsor flink uit om het volleybalgevoel te delen met klanten, relaties en medewerkers. Er werd een kenniscarrousel georganiseerd met keynotes op het veld, break-outsessies in de kleedkamers en een Innovation Lab met robotica demo’s in de catacomben. Daarnaast werd een volleybalwedstrijd bezocht en was er ruimte voor een Meet & Greet met de volleybaldames.

Huisstijl en social templates

Na 15 jaar lanceerde ilionx in 2017 een nieuwe huisstijl. De rode ‘X’, het onderscheidende element van het nieuwe logo, staat symbool voor wat ilionx doet en waar ilionx voor staat: Xplore, Xperience en Xecute. Ook in de social campagnes staat de X centraal. Onder de noemer ‘XOXO’ deelden de volleybaldames in 2017 hun liefde voor de sport en voor de fans.

ilionx 6

Exciting facts:

  • 200 klanten en 400 medewerkers geënthousiasmeerd
  • Nieuwe huisstijl ontwikkeld
  • Doorvertaling huisstijl naar social templates