WE _
#Office #People #Heritage

the add excitement company in sports.

Een sportmarketingbureau met een winnaarsmentaliteit. Sport en marketing hebben één ding met elkaar gemeen: het gaat om het resultaat. Als full-servicebureau weten we precies hoe je sport gebruikt om sporter, fan en sponsor met elkaar te verbinden. Met marketing, content en impact die raak zijn. We Add Excitement!

393A5676
30
Sport Professionals

Met een team sportfanaten helpen we jouw bedrijf het verdiende podium op. Sporters zijn gefocust, perfectionistisch en hebben doorzettingsvermogen. Jouw doelen zijn onze drive en we gaan natuurlijk áltijd voor goud.

19/07/2021

Datum La Vuelta Holanda 2022 bekend!

La Vuelta 2022 komt naar Nederland

quote
Making a difference
with the power of sports!
Hans-Willem Dicke / managing director
quote

Marketing is je speelveld.

En van winnen weten wij alles. We zijn één team en hebben één taak: jouw doelen bereiken. Want het resultaat is wat telt. Met verschillende specialisten is er altijd wel iemand met een uitstekende voorzet, zodat een ander jouw winnende concept inkopt. Samen maken we impact en schieten we raak.

ADD _
#Services #Skills #Clients
events
studio
MARCOM

events

Een event is meer dan ‘een goed feestje’. Het is een hele beleving. Met een goed event geef je je merk het podium dat het verdient. Wat je daarvoor nodig hebt? Een sterke strategie, perfect projectmanagement en het gedreven team van SportVibes.

content studio

Je content minstens zo op laten vallen als streakers — en dan in positieve zin? Fotografie, video, huisstijlen, dtp en alles ertussenin. Voor sportbonden, -organisaties, -events en merken.

MARCOM

Met een paar miljoen bedrijven en een versnipperd communicatielandschap in Nederland is opvallen een uitdaging. Daar zijn wij niet vies van. Sport inzetten als communicatiemiddel is een gouden zet om je doelgroep te bereiken.

01.
02.
03.
events

events

Een event is meer dan ‘een goed feestje’. Het is een hele beleving. Met een goed event geef je je merk het podium dat het verdient. Wat je daarvoor nodig hebt? Een sterke strategie, perfect projectmanagement en het gedreven team van SportVibes.
studio

content studio

Je content minstens zo op laten vallen als streakers — en dan in positieve zin? Fotografie, video, huisstijlen, dtp en alles ertussenin. Voor sportbonden, -organisaties, -events en merken.
MARCOM

MARCOM

Met een paar miljoen bedrijven en een versnipperd communicatielandschap in Nederland is opvallen een uitdaging. Daar zijn wij niet vies van. Sport inzetten als communicatiemiddel is een gouden zet om je doelgroep te bereiken.
Excitement _
#Our Work
SCOUT VAN ORANJE
Sport is samenwerken. Met je team en je trainer. In de marketing is dat niet anders. SportVibes ontwikkelde met de KNVB en Gillette een nieuwe campagne: ‘The best Koeman can get!’. Samen met 17 miljoen bondscoaches zochten we naar het beste. Concept bedenken, platform realiseren en de winst uittellen.
Red Bull KnockOut
De zwaarste strandrace ter wereld, Red Bull Knock Out, verzorgt SportVibes. Van de vergunningen tot het projectmanagement en van de tickets tot de hospitality. Met elke twee jaar 100.000 tevreden fans en 1.000 motorcrossers op het Scheveningse strand.
TopTennis
Voor KNLTB ontwikkelden we een nieuwe campagne: ‘Beleef het beste’. Het doel? Tennis veel meer laten (be)leven in Nederland. Op het nieuwe platform tennis.nl moest zowel top tennis als de breedtesport te volgen zijn. En dat was natuurlijk een golden set.
SCOUT VAN ORANJE
Sport is samenwerken. Met je team en je trainer. In de marketing is dat niet anders. SportVibes ontwikkelde met de KNVB en Gillette een nieuwe campagne: ‘The best Koeman can get!’. Samen met 17 miljoen bondscoaches zochten we naar het beste. Concept bedenken, platform realiseren en de winst uittellen.
Red Bull KnockOut
De zwaarste strandrace ter wereld, Red Bull Knock Out, verzorgt SportVibes. Van de vergunningen tot het projectmanagement en van de tickets tot de hospitality. Met elke twee jaar 100.000 tevreden fans en 1.000 motorcrossers op het Scheveningse strand.
TopTennis
Voor KNLTB ontwikkelden we een nieuwe campagne: ‘Beleef het beste’. Het doel? Tennis veel meer laten (be)leven in Nederland. Op het nieuwe platform tennis.nl moest zowel top tennis als de breedtesport te volgen zijn. En dat was natuurlijk een golden set.