EXCITEMENT _

This is our
exciting work.

Met 40 specialisten werken wij voor en met merken, sportbonden, overheden en onze eigen proporties zoals de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, Harbour Run, Gillette, La Vuelta, NOC*NSF, Dam tot Dampark, Coca-Cola en werken we met Tata Consultancy Services samen voor de TCS Amsterdam Marathon. 

We zijn niet alleen expert op het gebied van event organisatie, maar ons team van MarCom-specialisten zijn professionals op het gebied van strategie, concept, off- en online communicatie en PR. Daarnaast creëert en produceert onze in-house Content Studio onderscheidende content: van print tot digitaal, van animaties tot (video)producties. 

Check out our exciting work!

RED BULL
KNOCKOUT_

1000
ronkende motoren

De Red Bull Knock Out wordt om de twee jaar georganiseerd en trekt 100.000 fans en 1.000 motorcrossers naar het Scheveningense strand. Bij zowel nationale als internationale rijders en bij zowel amateurs als professionals staat het spectaculaire event altijd met rood omcirkeld in hun agenda als niet te missen evenement! De race is een genadeloos gevecht tussen de natuurlijke elementen van zee, zand en modder en de rijders en wordt met recht de zwaarste strandrace ter wereld genoemd.

DAM TOT DAMloop_

Gillette
SCOUT VAN ORANJE_

de selectie
van het volk

Met de komst van een nieuwe bondscoach lanceerden de KNVB en Gillette een nieuwe campagne. Samen met de 17 miljoen bondscoaches gingen zij opzoek naar ‘The best Koeman can get!’. Voetballiefhebbers en supporters van het Nederlands Elftal werden Gillette Scout van Oranje en hielpen Koeman de beste spelers voor Oranje te selecteren. De scouts kregen gerichte opdrachten van de bondscoach en konden zelfs op scouttrip door heel Europa worden uitgezonden.

ENeCO NK TEGENWIND Fietsen_

nederland
tennisland_

iedereen doet mee

In 2019 ontwikkelde de KNLTB een nieuwe strategie voor toptennis in Nederland om de impact en commerciële waarde van het Nederlandse toptennis te vergroten. Met de campagne ‘Beleef het beste’ werd toptennis gebruikt als aanjager voor tennisbeleving in Nederland. Met een vernieuwde campagne stijl en een gerichte on- en offline campagne, zetten ze in op meer fanbeleving, meer publiek en meer aandacht voor tennis.

iedereen doet mee

In 2019 ontwikkelde de KNLTB een nieuwe strategie voor toptennis in Nederland om de impact en commerciële waarde van het Nederlandse toptennis te vergroten. Met de campagne ‘Beleef het beste’ werd toptennis gebruikt als aanjager voor tennisbeleving in Nederland. Met een vernieuwde campagne stijl en een gerichte on- en offline campagne, zetten ze in op meer fanbeleving, meer publiek en meer aandacht voor tennis.

OLYMPIC MOVES_

100.000
SPORTENDE SCHOLIEREN

Olympic Moves is de grootste schoolsportcompetitie in Nederland. Het is een jaarlijkse competitie tussen scholen uit het voortgezet onderwijs, waarbij scholieren elkaar eerst op school, dan regionaal en daarna nationaal uitdagen om het kampioenschap voor scholen in zestien verschillende sporten. Via selectieprocedures en meer dan 75 regionale finales ervaren jaarlijks leerlingen van ruim 300 scholen, de helft van alle middelbare scholen, het plezier van samen sporten met Olympic Moves.

formula 1
DUTCH GP_

Return of
the legend

We’re back on track! Na 35 jaar is de Dutch Grand Prix terug op de Formula 1 kalender. Het grootste race spektakel ter wereld komt in 2020 naar Zandvoort, want er komt officieel een Heineken Dutch Grand Prix 2020. Met nieuwe helden, nieuwe gevechten en een herboren circuit, is het tijd om weer geschiedenis te schrijven. Na 35 jaar afwezigheid is het tijd voor het ultieme racefestival met een ongekend spektakel op en naast de baan.

the hague

grand prix judo

2017_

Sportfilm festival_

sport. movies. more

Sport op een andere manier beleven, want sport en cultuur komen samen op het SportFilmFestival in Rotterdam. Tijdens het meerdaagse festival worden ruim 30 sportfilms en – documentaires vertoond, exposities tentoongesteld en talkshows gehost. Grote publiekstrekker zijn de talkshows met Wilfried de Jong, waarin hij bijzondere gasten uit de film- en sportwereld ontvangt, zoals Rico Verhoeven en Jan Janssen. Het festival is inmiddels een bekend fenomeen in de stad Rotterdam.

Asics
frontrunner_

Influencer campaign

Met het ASICS FrontRunner team ondersteunt ASICS een groep gemotiveerde mensen om hun gedeelde passie voor hardlopen te kunnen delen en anderen te inspireren om ook in beweging te komen. Met meer dan 700 atleten in zo’n 30 landen over de gehele wereld, van jong tot oud, dik of dun, professional of beginner, urban runner or trail runner, maakt ASICS een onuitwisbare impact op de hardloopwereld.

LA VUELTA
HOLANDA_

het wieler
evenement van 2020

De 75ste editie van de Ronde van Spanje gaat van start in Nederland. Van 14 tot en met 16 augustus 2020 raast het peloton in drie etappes, over ruim 410 kilometer, door Utrecht en Noord-Brabant. In aanloop naar en tijdens La Vuelta Holanda kleuren de betrokken steden en gemeenten rood met een uitgebreid activatieprogramma met evenement voor inwoners, scholen, ondernemers, bezoekers en nog veel meer wat La Vuelta Holanda veel meer dan drie dagen topwielrennnen maakt.

HOLLANDSe 100_

HAAGS
SPORTGALA_

EYES ON THE

PRIZE

Volleybaldames
ilionx_

Let’s go orange!

Sinds 2016 is ilionx hoofdsponsor van de volleybaldames. Het sponsorship heeft het IT-bedrijf geholpen hun naamsbekendheid te vergroten, hun groei door te zetten, de trots van hun medewerkers te laten toenemen en nieuw (vrouwelijk) personeel aan het bedrijf te binden. De gemeenschappelijke factoren ‘drive’ en ‘samenwerking’, die zowel de volleybaldames als het IT-bedrijf kenmerken, zorgt voor een prachtige sponsormatch.

Elis
Ligtlee
DPI_

365

DAGEN

PER JAAR

#CONTENT

TEAM NL_

HARBOUr RUN_

obstacle run door de Rotterdamse haven

De Harbour Run is de obstacle run dwars door de Rotterdamse haven. De ruim 6.000 deelnemers, waaronder 200 businessteams, krijgen een uniek kijkje achter de schermen in de grootste containerhaven van Europa. Op plekken hardlopen, klimmen en klauteren waar dat normaal gesproken echt niet kan, maken dit een unieke Rotterdamse run.

CIrcuit
zandvoort_

Oranje
peloton
tocht_

SPECIAL
OLYMPICS
2020_

triathlon
series_

Tennis.nl_

tennis begint hier

In 2017 heeft de KNLTB het platform Tennis.nl gelanceerd. Waar bij de start het belangrijkste doel was om de niet-tennissers te inspireren met mooie tennisverhalen en praktische tips te bieden om aan de slag te gaan, is het inmiddels uitgegroeid tot een platform om tennis te volgen, te beleven en te ontdekken. Van top- tot breedtesport en van de laatste evenementen tot waar je een tennisbaan kan huren. Op Tennis.nl vind je alles over tennis!

SPORTplezier_

plezier kun je maken!

Sport is leuk! Sport brengt mensen samen, zorgt dat we gezond blijven en zorgt voor plezier. Meestal dan, want soms gaat het mis. En dat wil niemand! Daarom werken sportbonden en NOC*NSF, in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, aan het actieplan ‘Naar een veiliger sportklimaat’. Hoe? Door bestuurders, trainers, coaches, scheidsrechters, juryleden of ouders te leren hoe je sportplezier stimuleert. En om in te grijpen als het fout gaat. Want sportplezier kun je maken!

TOUR
DU ALS_

ijstijd!_

ijstijd BRENGT JEUGD AAN HET SCHAATSEN

Het is IJSTIJD! Tijd om te gaan schaatsen. Dit is wat de KNSB wil realiseren met het nieuwe landelijk initiatief IJSTIJD!; meer kinderen tot en met 12 jaar kennis laten maken met schaatsen en daarmee de doorstroming naar de verenigingen stimuleren. Het initiatief van KNSB, samen met de Vereniging Kunstijsbanen Nederland (VKN), Rabobank en KPN trekt jaarlijks velen Nederlanders naar een schaatsbaan bij hun in de buurt om lekker de ijzers onder te binden.

DSM x
Sunweb_

KEEP

CHALLENGING

DANone
nations
cup_

40 landen aanwezig

Danone Nederland organiseert jaarlijks de Danone Nations Cup; het officieuze WK voetbal voor jongens (en meisjes) van 10 – 12 jaar. Deelnemende teams komen van hun playgrounds en de winnaar van de nationale finale in Nederland wordt afgevaardigd naar de internationale finale met 35 tot 40 deelnemende landen. Voor de kinderen is het een droom die werkelijkheid wordt en een onuitwisbare herinnering.

LAUREUS
FOUNDATION_

ALLEEN

JIJ

BEPAALT

PROTEIN_

BRAND

ACTIVATION

scroll to top